Çin'den ithalat yapmak istiyorum


Çin'den İthalat mı Yapmak İstiyorsunuz?


Satış kapasiteniz, becerileriniz varsa ve bir de diplomasiden anlıyorsanız Çinden ithalat yapmak istiyorum diyorsanız, tam da  size göre bir iş. Yapmanız gereken tek şey bu konuda sonuna kadar hevesli ve kararlı olmaktır. Çinden ithalat yapmak oldukça zahmetli bir süreçtir. Dış ticaret göstergeleri  Çin’in ticaret kapasitesinin ve dış ticaret fazlasının her geçen yıl düzenli olarak arttığını göstermektedir. Ülkenin resmi veriler tam belli olmasa da, Çin genel gümrük idaresi tarafından yapılan açıklamaya göre ticaret verileri, Çin dış ticaret kapasitesinde ki özellikle de ihracat rakamlarında ki olağan üstü artışı göz önüne alarak, geçtiğimiz yıllara dünyanın en büyük ekonomisine hakim olan Amerika Birleşik Devletlerini ilk kez geride bırakmış ve ithalat – ihracat zirvesine yerleşmiştir. 2016 yılında Çin'in yıllık mal ticareti toplamının 6 trilyon doları aştığı tahmin edilmektedir.

çinden ithalat yapmak istiyorum


 Çinden ithalat yapmak istiyorum

Çinden ithalat yapmak istiyorum. Ama nasıl yapacağımı bilemiyorum. Araştırmaya nereden başlayabilirim? Tedarikçileri nereden temin edebilirim ? Neyin iyi satılacağını nasıl tahmin edebilirim? Temin ettiğim ürünleri nasıl satacağım? Sahtekarlıklardan ve piyasadaki kötü nakliye risklerinden nasıl korunacağım?” Bu soruların hepsi sizleri sürekli düşündürerek yoruyor biliyorum. Biz Çinden nasıl ithalat yapılır diyen firmalara yardım etmek için varız.
Bu makalenin içeriğinde Çin’den mal ithal ettiğimizi adım adım anlatıyor. Bunun yanı sıra bu adımları neden tercih etmemiz gerektiğini ve sebepleri ni detaylı olarak anlatıyor. Siz de Çinden ithalat yapmak istiyorum diyorsanız bu makalede bulunan adımları kendinize rehber edinebilirsiniz. Özellikle sizlere tavsiyem adımları belirli bir sıra içerisinde takip etmeniz ve atlamamanız olacaktır. Çünkü hepsi belirli ölçütlerde sıralanmaktadır. 
Bu işe girmeden önce ithalatın avantajları ve dezavantajları nelerdir, nelerden kaçınmanız gerektiğini ve süreçteki temel noktaları muhakkak bilmemiz gerekiyor.
Çin’den yapılacak olan ithalatın riskli olduğunu kesinlikle bilmelisiniz. Çin’de ki işletmelerle ticaret yapmak Türkiye’de ki firmalarla iş yapmaktan kesinlikle çok daha zordur. Öncelikle her konuda dikkatli olmalısınız, ne yaptığınızı ve yapacağınızı doğru olarak anlarsanız ve nelerden uzak durmanız gerektiğini bilirseniz. Yapacağınız küçük bir sermayeyle büyük karlar elde edebilirsiniz.
 Bizler Çinden ithalat yapmak istiyorum diyen firmaların sorunlarını çözüyoruz. Firmalar adına Çinden tedarikçiler bulup irtibata geçiyoruz. Ürün satın alma adımlarını takip edip bütün işlemlerini sonuçlandırıyoruz. Ürün alıcının deposuna girinceye takibimizi sürdürüyoruz.

Eğer siz de çinden ithalat yapmak istiyorum diyorsanız ve çinden nasıl ithalat yapılır diyorsanız hemen bizi arayın.

CINAROGLU FT
Whatsapp/Sms: 0090 533 2460404
email: cinarogluft@gmail.com


Yorumlar